budak pompuan nie banyak betol cakapnya..aku sepak kang!!aaa

Dulu aku sekolah tak juga banyak cakap macam budak-budak aku nie, orang cakap 1 dia boleh tambah 20, so bila aku marah, mereka boleh lagi jadi batu api nak kasi marak api kemarahan aku yang kecik jer tu, lastnya terus membebel dan membuat ceramah bebas ahahahaha.padan muka!!..iishhh bulan puasa nie banyak kali dah aku membebel dalam kelas...

Entah apalah penyakit, tidak boleh berkasih sayang sesama rakan sekelas, ikut kepala angin sendiri, kalau ikut kepala angin aku,  lama dah aku sepak satu-satu yang mulut bisa semacam, huhh nak sangat...nasib iman masih di dada ( disebabkan iman tak kuat, so termarah juga dan terkutuk sikit huhu ) namun aku berpegang pada niat, 

" Masuk kelas bukan setakat mahu mengajar mereka sejarah, tapi aku mahu mendidik mereka manjadi manusia sebaik yang mungkin suatu hari nanti"...walau apa pun caranya...insyAllah. 


so tadi ada adegan airmata, adegan muka kelat macam cuka, muka merah macam udang kena bakar...dan macam jenis adegan lagi..ada aku kisah..muahahahah...yang penting mereka perlu diberi pelajaran sekali sekala..

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P