Berhati-hati ketika keluar membeli !!!

Bila raya??mari kira 1 2 3 oohh aku tak mau kira, biar suprise (sengallll ngeeee)...patutnya 10 terakhir ini kita menilik bila lailatul qadarnya, huhu...ingatan untuk diri sendiri..saya akan cuba!hehe

opsss!tajuk di atas dirujuk dengan nada serius~sila berhati-hati ketika keluar membeli-belah, walau niat keluar rumah dan ke pusat membeli (nanti tertambah belah) hanya mahu membeli ubat gigi, anda juga wajib BERHATI-HATI. kenapa??Pencopet aka pencuri pasti ada (kompom punya la kan), ini kan kan..BUKAN...ANDA PERLU BERHATI-HATI DENGAN DIRI SENDIRI!!!Niat mahu membeli kertas bertukar membeli kain langsir, alas kusyen waaaaaa gila!ini tidak boleh jadik...kuatkan semangat anda...mood raya, semua mau dibeli, semua mau ditukar..oh hati oh nafsu janganlah mendera diriku yang lemah ini..ahahaha...

~adakah kita begini??OMG...wkaakak~

Mak cakap..tidak payahlah tukar, yang lama masih okey...ala mak, tiapa. ada sana cantik nanti saya beli...ba dari ko saja...wahahaha~sekali sekala ba kan kan kan...terus tersenyum, apa pun restu itu penting..ahahahah,,mengarut!!!korang jangan jadi macam saya, saya nie memang spesis lain dari yang lain, mungkin kelahiran lepas saya berasal dari pluto..boo la ko inn~muahahaha...see mood raya menguasai diri dan kesengalan ini akan berterusan selagi tidak kembali ke kampung halaman..la la la..

1 comment:

  1. hehehe memang lah itu.. selalu lain2 yg d beli juga

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P