berbunyi-bunyilah..isk isk

kenapa ni berbunyi-bunyi??isk isk..sat lagi depan budak pun berbunyi aduhh malu la aku..muahahah..ni la gamaknya kalo kaki makan jer, dah posa gini perut menuntut untuk di isi..sabar-sabar wahai perut sekalian...kita berpuasa selama sebulan, aku bagi peluang berehat sikit...buang lemak yang berlebihan tu..wakaakaka.

Hari pertama selalu meletihkan, tapi dah lepas dua tiga hari nanti okey la tu...ustazah aku penah cakap begitu dulu.Ingat lagi...so sampai ke tua begini juga tabiatnya..isk isk.

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P