berbicara kepada bulan langit bintang

Termasuk t#@* bintang kalau ada...hahaha...macam mana nak cakap ek??emmmm...aaaa....bagaimana?uhh susahh..aku malas nak cakap, tapi rajin nak tulis!ada perbezaan ker??ada la kan..waaaaa~sebenarnya dan sesungguhnya aku akui ...tiada yang mahu dirahsiakan lagi, esok atau lusanya pasti ketahuan, jangan di marah diri ini, kerana yang dulu itu aku hanya belum bersedia..terasa kelu lidah berbibcara, terasa malu!dan kini aku mahu mengatakan bahawa hati ini telahhhh...gatal mahu pulang beraya!yes!terima kasih kerana membaca..hahahahaha...

2 comments:

  1. owh god.. terkijut sia......hehe kau pulang berapa hb. sia 27 kot. ari sabtu.hehe suda ko beli baju raya. raya sakan lg kah ni taun?

    ReplyDelete
  2. muahahaa..xsure lagik..kami last skola 26 jg la..suda aku beli baju ready made, nti jd mcm taun lalu teda baju.huhh!Raya sakan..opcos bebehhh.

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P