aku tak nak pakaiiiiii.

Pedulilah labu, biar dunia terbalik dunia bergolek dunia nak berpusing-pusing, aku tetap tak nak pakai..nekad!!aku tak tau nak cakap apa..kakak aku buat baju warna sedondon tapi tak muat ngan aku..HAHAHAHAHAHA...kompom aku tak nak pakaii..GERENTI LAH...hahaha.pedulilah dengan tema hijau ker biru ker hitam ker...aku tak kisah.hahaha..aku pakai baju macam tak cukup kain..aduhh nak mati gelak pakai baju itu..hahaha.

4 comments:

  1. segalanya la ing aduyaiii..hahaha..sempit, pendek,sendat...wakaka.teruk!salah saiz..

    ReplyDelete
  2. bukanlah...mok cik tu salah ukur saiz,dia kc kecik lg saiz..hahaha..

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P