aiisshhh pemalasnya aku

Malas...sapa??aku ker ko??aku laa...hahaha..update blog pun malas pula time puasa ni, entah kenapa...lepas sahur, kalo hari sekolah gerenti aku tidooooo balik akakaka...wekend??sama gak ceritanya ahaaha..buka laptop pun kejap, mau menaip-menaip??kena ada motivasi tinggiiiii...selalunya lepas terawih, aku duk tengok tb sekejap, sudah itu zzzzz...sodap sampai sahur..

so hari ni budak-budak exam, aku amik masa tuk update, kc banyak cerita..(kalo ada laa) negeee~terasa sunyi sepi pula blog ni, kasihannya kepada yang berkunjung (walaupun x ramai ahahaha)..membaca cerita lapuk..maaf dariku di bulan ramadhan k..raya nanti minta maaf lagik..hehe 

puasa dah masuk hari yang ke-8...wahhh tak sedar kan..sekarang tengah pikir baju raya pula, ishhh wajib la kan..sebab??last year punya raya aiyooo aku tiada baju raya, gara-gara sibuk di sekolah, feeling mahu beraya pun tiada..tahun ni, no way no out!!mesti ada baju raya..aku mahu meronda-ronda lagi..kuih raya??dah tempah..ahahahahaha..amboii inn puasa belum setengah bulan, ko dah sibuk ceta pasal raya..ahahahahahah...





 


3 comments:

  1. wow.. mana ko tmpah kue raya? meriah juga.hehehe aku mahu main tunjuk2 sejja..ahaha

    ReplyDelete
  2. sama c mira!!hahaha...tinggal mengambil sejaa nanti..yang lain mcm besa,main tunjuk juga..wakakak

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P