risau aku risau

arghhh...risau aku!sekarang nie aku tengah risau..susah hati.adakah aku orangnya yang diperkatakan??akukah yang dikatakan seperti itu??susah hati aku risau aku..apa lagi yang perlu aku jelaskan untuk mengatakan aku bukan seperti itu.. 


guna akal waras aku, rasanya bukan aku, tapi kalo ikut keadaan semasa seperti aku yang diperkatakan...isk isk payah nak bercakap dengan orang yang suka ikut kepala angin sendiri..susah segalanya. 

mulanya aku malas nak peduli tapi dalam dunia yang sementara nie, kita harus menghargai segalanya apa sahaja termasuk yang 'ini'...ikut hati aku rasa dunia dah terbalik, ikut perasaan aku akan cakap 'lantak la' namun aku mahu berfikir waras dengan akal panduan akal..."kita perlu memahami"... 


bagaimana mahu mengatakan sesuatu berdasarkan firasat...kita bukan tok nujum pak belalang yang mampu mengetahui isi hati orang lain..jauh sekali si tok batin yang tahu kejadian yang belum terjadi..rasanya bertanya itu tidaklah sesukar apa..apalah salahnya bertanya...kenapakah tinggi sangat ego kita ini?? 

p/s : aku masih seperti dulu bah!!aiyaaaaaa...




No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P