Ramadhan kali ini





Salam...yeyeye esok kita akan mula berpuasa, walaupun belum ada pengumuman rasmi, tapi aku sure punyer la besok mesti mula posa!korang??tak yah beat-beat la janji kita puasa kan kan kan..wooo~

Ramadhan kali ini, aku harapkan lebih baik penghayatannya dari yang lepas. Semoga segala dosa dan hitamnya kesilapan aku, mampu aku hilangkan. Tiada doa lain selain doa untuk aku akan menjadi manusia lebih baik dari sebelumnya. Manusia yang baik itu permulaan segala kebaikan di dunia ini, permulaan kebahagiaan manusia akhir zaman yang semakin kelam jiwanya. 

Ya Allah tetapkanlah iman hamba-Mu ini menghadapi segala dugaan Mu di atas bumi ini, hamba-Mu yang lemah ini memohon sejuta kekuatan dalam merai nikmatnya berpuasa pada penghulu segala bulan yang dinanti sekiannya.sama-sama kita doa ekk...

...SELAMAT BERPUASA BLOGGERS...



3 comments:

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P