pertemuan dua biji mata aku dengan Hummer!

cerita ini last year punya...tapi ini adalah saat paling buat aku macam mau terbang~ahaha~tapi disebabkan aku tiada sayap, aku hanya mampu berkata-kata...

diringkaskan ceta (malas panjang2 takut aku melalut eee)..hari itu kami bertiga (aku ,sharifah dan juma) mau ronda kk (kota kinabalu) saja test keta baru juma (vios J )..kami cakap "kasi test nie keta bukit kinamis"...so alasan itu membawa kami ke kk..wakakaka..alasan semata-mata!!!

sampai putatan sharifah tiba2 lak mau pigi tandas..so kami singgah Burger king yang ada di putatan tu, cari parking, tetiba mata aku hampir membulat!!"woooii hummer" ada hummer parking...so juma pun parking sebelah hummer tu, kebetulan parking tu kosong..aiii rezeki aku jumpa hummer..

maka sementara sharifah menunaikan hajat (agak lama)..aku amik kesempatan 'merakam kenangan' bersama hummer..yehaaaaa!!..aikk napa amik gambar belakang??aku malu sebab kalo amik gambar depan tu hummer, orang dalam Burger King situ nampak, aku maluu baaahh!!!wakakakak...ini saja yang mampu...

 ~kawal malu~belakang hummer nie pla jalan raya..keta lalu byk sumenya tengok2 aku..HAHA


tiba2 pula ceta hummer kan, kenapa aa??semalam pas meeting, aku and juma kelaparan sebab meeting habis jam 1..aduhh malas mau masak, so kami makan masakan di KFC jak laa..lalala~tengah aku seronok makan, aku terpandang terlihat Hummer merah lalu!!!oh no,sapa punya tu??







No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P