Menghitungi september itu (episode 1)

Buat pertama kalinya aku berjaya memulakan langkah...pertama kalinya aku berusaha untuk berjalan sejauh yang mungkin...aku masih belum yakin!namun aku telah pun memulakan...so kena terus melangkahhhhh~ngeeee

aku belum bersedia untuk bercerita sepenuhnya cerita september ini...kerana hanya permulaan...apa apa apa??belum tiba masanya....saatnya tiba, kalian pasti tahu...(suspen semacam..hahaha)

cerita ini bersambung...jika mempunyai perkembangan pasti episode 2 menyusul.nantikan!!muahaaaa..taaaa luv u all.^-^




4 comments:

  1. wow! cikgu mghitung hari mahu kawen kah ni?? wahhhh aku terujaaaa

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHA~agak2 aaa...i tell u later bebeh.

    ReplyDelete
  3. ala..... kenapa later. sms sy sekarang.hahaha

    ReplyDelete
  4. ha ha ha ha
    u
    have
    to
    wait....wakakakaka.

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P