jangan menjaja cerita


selepas update wordless wednesday aku menjengah laman sosial FB...saya menjenguk wall seseorang yang sentiasa saya lawati, yang selalu menjadi perhatian saya...saya mahu mencari isu yang baru dipersoalkan...saya mahu mencari kepastian...aduyaiiii nyatanya saya.ohh tidak apa sudah jadik.?.

saya mula berfikir mencari jawapan, saya cuba mengingati apa yang telah terjadi  2 3 minggu lepas...saya tidak dapat menangkap segala yang diperkatakan...di mana saya tersilap??

kali ini saya telah tewas...arghhhhhh.kenapa bah (bila dan sengal begini aku mula lah slang sabah)..durang nie kan suka-suka bah cakap saya begitu...dulu bukan pernah kan begini ka??tiada pun saya begitu..ini yang buat saya mahu menangis, ini yang buat saya mahu menyanyi sumbang mambang...saya tidak mahu kehilangan lagi bah.

kenapa ba kenapa ba ko begitu..?tanya tidak jawab...betol2 la kali ini saya hilang akal sudah...cuma satu seja la 'saya tidak bersalah'...mau cakap lebih-lebih susah nie, karang meradang lagi tunggang tebalik..bergaduh-gaduh..nda ba saya mau bergaduh...saya penat sudaaaa~

p/s: ala la la latuk tolong sayaaaaaa!!! 


2 comments:

  1. haha..teda la sy berkata2 sejaa...amm mau lumpat bangunan tus terbang mcm dlm tansformers..ha ha

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P