im was dreaming again

ohh OMG...aku bermimpi lagi...indah??tentulah...kenyataannya ialah aku bermimpi seseorang yang pernah menjadi perhatian aku dulu (alaa cerita duluuuuu...once a while feels like..'happy').ehhehe 

bukan nak cerita apa isinya mimpi itu, cumanya sekalian aku menanti...selama aku memendam sejuta rasa...aku dihadirkan mimpi..dan kini aku percaya.."Benarlah mimpi itu mainan tidur"... 

kebiasaan terlalu memikirkan sesuatu sehingga membawa ke alam tidur terus dimimpikan...aku mengerti kebiasaan diri sendiri. cumanya sebelum tidur semalam, tiada ingatan untuk seseorang itu, entah bagaimana tiba-tiba memunculkan diri dalam ceritera mimpi aku...bangun tidur, aku masih lagi terasa seperti mimpi. 

sehingga ke saat ini, mimpi itu sangat berkesan dalam hati...bagaimana sudah keadaan diri kalian??semoga sihat sahaja hendaknya...



p/s: kita layan jer cetar ngarut aku..wakakakka.isk isk.semoga malam nanti aku akan bermimpi lagii... 



No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P