aku tidak mampu tidur lagiiiiii!huh


salam~anda sihat ker??aku sihat alhamdulillah...cumanya banyak di kepala otak, tidur aku aku terganggu...tiapaa.oiii inn ko bangun awal pagi nie??HAAHHA...terpaksa!aku terpaksa bagun awal...

bangun seawal jam 6 tadi kerana hari nie aku nak pegi meeting kat sekolah...hahahahaha.apa la nasib aku hari sabtu gini pun pegi meeting, orang syok2 tido lagi..sekali lagi aku tulis 'tiapa'.

dah mata aku susah nak tidoo, aku bangun jenguk2 blog...aku tertarik dengan satu entry "kenapa blogger lama tak tegur blogger baru?"..aku nak komen gak tapi nanti la,hehe...aku naj bangun bermandi manda satttt...taaa see u all later muaahhhhh~

p/s:....tidur itu terganggu...

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P