aku nak p melancong!Tolonglah...

Bosan aku bosan...bosan aku...aku bosan ok cukup...aku bosan!!ha..ha..ha..gilos dah ko inn??tidak juga tapi hampirlah..isk isk isk jauh-jauh...

Hampir aku kepenatan memikirkan setiap hari keja, sejak balik dari Terengganu last year, i never take a holiday!patut pun aku rasa semacam jer, macam sebal macam sengal macam-macam laa..AKU KENA PEGI HOLDAY JUGA..CUTI-CUTI INN!!!yeahaaaaa.

so searching harga tiket, opcos la AirAsia...dah hok tu paling murah kan, so aku cari punya carik dari bulan september sambil la bulan disember...paling murah dapatlah arounh RM390.00...kalo kira-kira memang berbaloi cz aku nak pegi Indonesia..wowwww (angan-angan)...hold dulu la, tanya membe-membe lain, dorang nie kalo cakap beria-ia nak pegi, suh cari tiket malas ishhhhhh...pastu dah carik tiket, belinya tidak termasuk aku la hahahaha..


Tapi sungguhlah aku nak pegi bercuti-cuti sedunia...tahap bengong dan kestressan aku sekarang ni, tahap cipan tua..zaman nenek kambing aku kot...sampai mimpi yang bukan-bukan.Harap-harap yang lain pun setuju..2 3 hari pun jadik la, janji aku berlari-larian dari tempat ini seketika.

manusia nie perlukan rest kalo dah berbulan-bulan keja keras (kononnya la kan)...kalo tak mesin akan rosak,kalo aku rosak maka biul la otak hamba nie..









No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P