aku minah bollywood ke??

apa sudah jadik??kenapa lagu ko nie macam lagu hindi??awak nie minah bollywood ke??huh..tak bangga dengan budaya dan bahasa kita ker??...BUKAN!

TIDAK SALAH rasanya aku minat dengan lagu-lagu hindi ( sebenarnya filem hindi pun layan jugak,wakakaka...TAPI TIDAK SEMUA!!)...entahlah susah aku nak cakap kenapa, bagaimana, kenapa aku boleh minat dengan dunia bollywood tuh...lama dah sejak sekolah menengah lagi...

tapi bukan semua, hanya filem tertentu sahaja yang menjadi igauan mimpi aku ( yaa aku memang kaki mimpi )..antara  pelakon yang  filem dia 'mesti tonton' dan PALING AKU SUKA tentulah Aamir Khan..huh sejak zaman dulu kala lagi, sejak dia ada rambut tebal sampai laa nie, korang perasan tak, dia makin tua makin hensem (ker mata aku nie dah rosak wakkakaka). 

~hensem kan...wooooot~hehe

hah!yang ini aku gila bangat sejak filem pertama dia, Hrithik Roshan, walaupun zahirnya dia looks perfect, korang perasan tak, tangan kanan dia ada 6 jari??ibu jarinya itu kembar!!BUT...itu tidak mencacatkan langsung keminatan aku dengan dia..ko dah minat inn!!hahaha...sekarang aku tengah tunggu filem dia dengan Katrina Kaif...jeng jeng~

~Hrithik Roshan (macamana korang sebut nama dia ?.;)) )

Dan yang terakhir sekali...yang ini masih bujang wkakakaka...so??sajalah nak sebut isk isk...dunia bollywood nie kerap mengalirkan darah seni mereka dalam family, sudah bapa or ibu mereka menjadi pelakon, pasti si anak akan turut menjadi pelakon, begitu juga dengan Ranbir Kapoor! anak kepada Rishi Kapoor, mewarisi bakat berlakon dari seluruh keturunan Kapoor Family...bukan sahaja kacak hensem tapi bagi aku dia juga punya bakat belakon dengan baik...tidak semua begitu. Sekarang lebih ramai bersandarkan paras rupa tapi bab berlakon huh muak aku nak nengoknyerrrr~(wahhhh macam ko pandai berlakon kan inn..blueekkk)

~Ranbir Kapoor makan kuih bom~hahahaha 

aikk pasal aku tetiba cakap pasal keminatan aku terhadap dunia bollywood nie?kenapa?oo..mungkin kerana tika anda membaca entry ini, anda sedang mendengar lagu hindi...wink***i like the song, from Saawariya film...it's touch my heart...blow my feeling and turn my day  with daydream who you admire..ahahaha!layan jaaa kelabu asap otak aku nie..cjowww~


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P