aku jeles sebab dia cantik!

Ini cerita sahih di tengah malam, walau mata aku mengantuk sangat..namun hal sentiasa berlegar-legar (entah bila nak mendarat) dalam kepala aku yang kecik ni...aku jeles @ cemburu dengan mereka yang cantik!!!

Sungguh la aku jeles...kenapa ko hodoh sangat ker inn??TIDAKLAH juga, cukup sifat jugak, ada mata dua, hidung satu (lubang hidung dua, korang lebih tak??kalo lebih aku bole jeles juga..kenapa aku kurang!!), mulut satu..sempurna sifat.ALHAMDULILLAH.

Habis??yelah aku masih juga jeles tengok orang lain yang pada pandangan mata aku cantik...hidung mancung sikit, mata besar sikit..sedap mata memandanglah dimudahkan cerita...jeles-sejelesnya!!!korang tak jeles ker??kalau dan tengok, macam tak nak lepas...kalo bole nengok je keja (sambil berangan-angan secantik itu)huhu.

opsss anda mahu marah??hihi...janganlah..aku tetap bersyukur dikurniakan sempurna sifatnya...hanya mahu berkata-kata pada hakikat kebenaran yang diungkap sekadar hiburan hati...sungguh aku bersyukur, tidak secantik mana, tapi rasanya cukup rasa...wakakakakaka...blahhhhh la ko inn!!!oraiiit..nite.sedia bahan esok untuk wordless wednesday!!!peace no war bebehhhh.. 


4 comments:

  1. cikgu sia ni cantik bah... ko pikirr???hehe

    ReplyDelete
  2. ko pikir cincai kan??hahahaha...syukur sempurna ba kan, tp kalo cantik macam lisa surihani mcm nora elena sapa tia mau kan kan..wakakkaka

    ReplyDelete
  3. wahhhhh syukur nya kalau begitu... terus aku ambil ko jadi pelakon @ modell.

    ReplyDelete
  4. cikgu, buleh kah ini template? ngam kah.hehe

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P