3-6...mereka tetap mampu dibanggakan.

Tahniah diucapkan kepada pasukan Harimau Malaya yang mampu menjaringkan gol ke gawang Liverpool...korang ingat senang ka??bermain dengan mereka yang mempunyai fizikal yang berbeza serta pengalaman bermain pada tahap yang sangat berbeza, aku merasakan kekalahan 3-6 itu menampakan mereka sudah berusaha untuk bermain dengan baik. 

(suatu hari~aku bercita2 bermimpi atau berangan2 sekalipun...anak aku macam nie)hehe..
aku cakap macam pakar kan..hihi.. (blah la ko inn)..takpe la, ini komen orang amatur yang hanya  reti tengok orang main bola tapi x reti mainnn..tak salah kan kan kan..aku komen dari sudut persegi segitiga bujur sirih (merapuuuu) aku sendiri..wakakkaka 

aku bangga!!!aku bangga mutu bola sepak kita semakin baik...apa pun yang berlaku ketika bertemu Singapura nanti, kita perlu sentiasa yakin kebolehan anak bangsa kita..Malaysia Boleh!!!



pujian yang dihambur selepas mampu menjulang Piala Suzuki bukan tiket mereka untuk berbangga..namun semua itu perlu diberi perhatian demi kemajuan sukan bola sepak Malaysia...tidak ada salahnya kita bermula dari tapak ini, semuanya bermula dari langkah pertama,bukan begitu??aisehhh..kalah Hasbullah Awang aku mengulas..hahaha..sekali lagi ( blahhh la ko inn!!!)...



No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P