Tanu Weds Manu!


<!--[if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE Kenapa soal cinta?kenapa entry kali ini tentang cinta yang perlu difahami?kenapa?jangan hairan, memang begini jadinya aku setelah menonton ceta2 yang aku suka..hahaha.

Kali ini aku nak bercerita tentang satu filem hindi, yang dvd itu baru jer aku beli..tajuk “Tanu Weds Manu”.cerita tentang bagaimana cinta itu hadir setelah difahami bahawa jodoh kadangkala sukar ditafsirkan dengan prinsip hidup sendiri. Salah satu sebab aku suka ceta nie, sebab aku memang minat dengan hero dia.wakakakaka..R Madhavan. Bukan aku minah bollywood, cumanya aku ini sukakan kelainan…korang faham??tak faham, buat-buatlah faham..hehehe.

Cerita ini bermula apabila Manu yang kembali ke India untuk dijodohkan dengan gadis pilihan ibu bapanya. Walaupun tidak pernah bertemu,Manu jatuh cinta takkala pertama kali melihat Tanu. Sedangkan Tanu sebenarnya tidak bersetuju dengan cara ibu bapanya mencarikan jodohnya, kerana prinsip yang dirasakan terbaik sebagai pilihan hidup. Manu menerima hakikat cintanya ditolak dan mengundur diri.


Namun takdir menemukan mereka kembali, apabila hari demi hari Tanu merasakan dia mula menyayangi Manu, memahami silapnya percaturan dahulu. Namun ada janji yang terpaksa ditunaikan di pihak lain. Adakah Manu akan dapat memiliki cinta Tanu?bagaimana Tanu mencintai Manu pada pertemuan kedua itu??bersatu??...

Nak tahu ceta? tak suspen la kalo ceta sume, korang tengok sendiri, kalo korang tinggal area keningau, bole la pinjam dvd aku, kalo malas nak beli pun rasanya korang bole muat turun dari mana-mana web @ link hehe…syok untuk hiburan…agaknya bagus untuk refresh soal percintaan dua jiwa manusia ini.adiossss~



2 comments:

  1. nahhh itu dia rivew filem.... bah nnt kasi pinjam sia mau copy.hahaha

    ReplyDelete
  2. haha..bole ba kalo ko ing.siap!nti aku bg..muahaha~siuk.

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P