takala kelu lidah


salam...malam yang indah ini dikejutkan dari tidur yang sangat sedap...aiyaaa..membe kejutkan cz ada budak yang sakit dada...aku pun bangun (huh nasib aku tidak mengigau...nasib).bila dah bangun nie alamat susah nak tido balik la jawabnya, so aku pun menaip-naip ertinya update blog kesayangan aku nie..alalaaa~

merujuk tajuk di atas~hahaha~sengal sungguh aku...kelu??apa itu kelu lidah?...mengikut cik inn (aku la tu ) membawa maksud...tidak mampu berkata-kata kerana sesuatu sebab...kalo salah maafkan aku..hihi...korang pernah menghadapi situasi itu??

hoho aku!!memang aku selalu mengalaminya...mungkin salah satu sebabnya(yang aku rasa munasabah dan munasarawak jugak) adalah kerana aku pemalu awww~malu tidak bertempat!atau sebab lain ialah ada sesuatu di minda yang sedang berputar-putar menyebabkan mulut dan suara aku tidak berfungsi seperti normalnya..wakakakaka. 


benar dan cerita ini tidak mungkin menipu kalian~sebab disamping pemalu aku juga lurus bendul (kadang-kadang)korang cayalah cakap aku nie~hahaha.

bila begini aku seperti rasa sangat malu atau lebih tepat takut mereka2 itu menganggap aku sombong~uishhh...aku tak sombong!!!aku tak sombong!!!kalo korang masih tidak percaya mari kita berkawan...gamaknya aku dah kuar tajuk..

dan keadaan ini cuma berlaku bila aku berhadapan dengan beberapa orang sahaja (yang terpilih aka malang)wakakaka~hairan dengan diri sendiri...sukar berkata-kata bila bertentangan mata, adakah mereka mempunyai mata yang sangat cantik??emm mungkin..positif...harap-harap aku bole mengatasi masalah ini kerana aku akan sukar mendapat kawan.kesukaran berkata-kata aiihh kenapa la aku begini...sukar memulakan perbualan...maafkan saya.

harap-harap akan ada pengakhirannya masalah aku ini...

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P