realiti vs mimpi...



salam...ahaks lama aku tak update, bercuti di kampung halaman itu dan line brbnd celcom aku lembab tahap aku nak mengamuk (tapi malas la hahaha)...

dan aku kembali ke keningau!huhhh cuti yang singkat itu disingkatkan lagi..terpaksa balik kerana menjadi ajk penginapan untuk atlet2 sukan SAGA (Sabah Games)!!!ini yang aku xcited nak ceta tapi masalahnya bukan ini yang mahu dicetakan sekarang..wakakaka.

korang dah baca tajuk??terima kasih :).ok ok jangan mengarut inn!begini bah (slang sabah)...

pada suatu hari~seorang kawan yang agak lama menyepi tiba mula berinteraksi dengan aku, ertinya keadaan itu membuatkan aku pelik.hihi...kenapa??mahu bercerita namun terdapat kekangan...maka dia menghantar message pada inbox FB aku...lama juga nak tau apa ceta itu, dan hari ini dia menceritakan hal itu.

dia mimpikan aku!!!ahahahahahahahaha~aku terpaksa ketawa panjang.sebab!lucu dan heran...mimpi yang bertajuk 'Nightmare'...kalau dah nightmare ertinya cerita mimpi itu pasti buruk...isk isk sampai menangis!adakah patut...

kemudian dia bertanyakan...dia ada buat salahkah dengan aku dan aku marahkan dia??.

jawapan itu??~MIMPI ITU SEAKAN-AKAN REALITI.

p/s : kisah ini sengaja ditulis secara klise kerana ada hati yang perlu dijaga dan ada hal yang elok rasanya menjadi rahsia.peace no war!



No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P