membe aku accident...OMG


lokasi : kawasan hadapan Sek.Men Ken XXX

kereta terbabit : pertembungan Saga BLM vs Van (jual roti) 

pemandu : member aku vs driver van bakery.

akibat ?? SILA LIHAT DI BAWAH 


~KECEDERAAN WHITEY~



alhamdulillah kemalangan ini tidak melibatkan jiwa manusia hanya jiwa kereta sahaja...syukur.ingatan kepada kita semua, pemandu sedunia sila pasangkan signal apabila mahu membelok ke kiri ke kanan ke utara ke selatan ke...kita bukan sahaja membahayakan nyawa sendiri, kita juga membahayakan nyawa mereka yang telah berhati-hati di jalan raya kerana sikap kurang bermoral itu...ingatan ini juga untuk aku..hehehe

p/s : whitey (nama keta membe) sedang dibaiki dengan kos ditanggung olh pihak van, kerana dia yang bersalaha dalam kejadian tersebut...isk isk .INGATLAH ORANG TERSAYANG SEMASA MEMANDU...peace NO war~~



1 comment:

  1. syukur bukan kau. terkejut aku. ko hati2 ar.. balik2 suda aku pesan. :P

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P