kucing 'bersalin'

yehaaa...hari ini hari isnin..selalunya bila isnin tiba tahap kemalasan aku akan tiba-tiba naik. NAMUN tidak pada hari, entah kenapa...semangat untuk aku mengajar sejarah.hikhik.okeylah tu kan, bukan selaluuuuu~

lepas balik dari kelas tadi, kawan bagitau yang ada anak kucing dalam kabinet..aku memang suka kucing...oo rupanya kucing yang sarat nak bersalin minggu lalu tu dah berjaya dan selamat melahirkan anak kucing sebanyak 3 ekor!!tahniah kepada si ibu kucing..hehe.

comel sehh~pikir2 nak bawak balik rumah, tapi disebabkan masih kecik dan masih menyusu, so aku nak dia dah besar sikit baru bawak balik rumah..yeyeye.ada kucing. harap-harap mereka panjang umur kan..aminnnn~

p/s~nak amik gambar tapi tggu dulu laa, takut dengan pesan my mum "jangan ambil gambar kucing nanti dia pendek umur"..aku tak caya cuma..mencegah itu lebah baik dari mengubati..peaceeee! 


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P