kasih berubah!!

kenapa kita mudah melupakan??istilah yang hilang dan patah itu akan berganti memang benar...manusia...usah percaya mereka!!!

habis aku nie apa??so sebab aku manusia la aku berubah...aku dah berubah hati!!bukan cinta yang lama itu..kerna yang lama itu sudah pergi meninggalkan aku...sedih??korang tak sedih ditinggalkan??tak payah jawab, aku tak dapat dengar..ahahaha!
ok ok aku malas nak panjang2 ngarut...haha.TAPI betul aku sedih laa, selalunya isnin la hari yang paling aku nanti-nantikan...sebab tiap isnin bole tengok drama Nora Elena di TV3..hoho..tapi drama tu dah tamat last week...aiyoooo.


sob sob~kesat2 airmata...takpe laa, jodoh kita mungkin tak panjang...hahaha.merepek la ko nie inn!!stop..

maka ini menandakan aku akan beralih kasih, bukan bereti cinta dan sayang kepada Nora Elena akan dilupakan...TIDAK cuma yang hilang perlu berganti agar diri ini sentiasa dalam mood jiwang...hahahahahahaha.


di mana??siapa...oh aku nga ikut ceta 'Stanza Cinta' yang main kat TV3 setiap ahad...kemarin baru episod pertama, ok laa...bole tahan sebab??ada jugak AARON AZIZ..yeyeye.actually drama ni pn based on novel jugak...



i need to fall in love again!!!so please korang berlakon la bagus2...buktikan anda memang berbakat, dan buktikan kepada aku yang berbaloi untuk duduk menonton...hehehe.

aku nak tulis sinopsis ceta dia, tapi aku rasa elok korang baca kat sini...blogger nie dah tulis dengan puitisnya ceta stanza cinta...best aa..

anyway...semoga kita sentasa dirahamti dengan kasih sayang Dia dan insan yang bergelar manusia..(tiba-tiba lak)..adiosss~



2 comments:

  1. lau ada aaron aziz smua memang kau minat.haha

    ReplyDelete
  2. ko x minat aaron??rugiii..hahaha.best ba dia blakon, bkn slalu ada bakat begitu..wakakak

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P