itu bukan aku

sekalian alam blogger~Pengumuman ikhlas aku~

itu (gambar di atas ) yang sangat comel itu...bukan aku...

"kalo bukan ko kenapa nak gatal-gatal letak sana??nak femes la tu"..mungkin ada yang berfikir begitu.

ouhh aku tak marah...itu hanya satu dari sejuta sifat manusia...tidak akan aku terluka..

maka siapakah dia sehingga besar begitu gambarnya, sangat comel (pandangan mata aku)

itu adala pelakon Thailand yang bernama JEEJA YANIN...kalo korang suka tengok filem Thailand yang lawan2 selain filem Ong Bak, Jeeja la si pahlawan versi perempuan..antara filem dia (yang aku dah beli cd @ dvd)hehe...Chocolate and Racing Phoenix...minat dia sebab terer lawan2...fuhh tengok sambil nganga mulut..wakakaka.

kenapa aku susah2 nak menafikan itu aku??lantak la orang nak cakap apa kan...sebabnya ialah~aku saja2 nak update, takde idea tapi nak update~kwang kwang kwang~muahahaaaa...byeee lap u alll muahhhh~

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P