aku tak sangka...


sungguh enak dan lena tidurku semalam...sayangnya tiada mimpi indah menghiasi..hehe.bangun dari tido trus bukak laptop (wajib bila bukak mata wakakaka)...so bila dah on9 nie gamaknya aku update blog..

sambil melayari internet itu yang agak slow (aku malas dah komen panjang2 pasal coverage broadband celcom,buat penat aku jeeeee), aku teringat esok ada segmen 'wordless wednesday'...aku pantas mencari, menyelongkar folder2 yang berkaitan mencari bahan untuk persembahan kedua wordless wednesday..ahaks.

dalam pencarian itu, adalah aku cuba melihat diri dalam bentuk gambar...weiii aku perasan..ada yang lain.patut pun aku rasa lain macammmmm~sah!!!arghhhhhh...tidakkkkkkkkkkkkk!

cik shiqa ko ingat lagi tak bila kita pegi zoo Lok Kawi tu??aku tak ingat, surely last year laa...aku tengok gambar2 tu tadi, perasaan jeans yang aku pakai LONGGAR semacam, banyak kedut sana sini!NOW...semua jeans bila masuk je SUSAH semacam...

so aku tak heran, bilamana semalam aku amik baju kebaya yang baru siap...aku mencuba...mak aiii ketat dah hahaha..TIDAKKK!! baru ukur saiz last month...kena senaman kalo begini jadik...

2 comments:

  1. kan aku dah kata.... cikgu dah berisiii.. cua tgok tang pipi tuhhh.haha

    ReplyDelete
  2. pipi aku x kembang..aduh kembang d bwh, perut skali hahahahaha..sot!aku senaman terussssssssssss!wakakakak

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P