aku risau..


aku risau...aku risau padangan mereka terhadap aku...sungguh aku risau!!bukan mahu mereka memandang aku setulus dan sehebat Siti Khadijah mahupun Sumaiyah...oh tidak aku jauh sekali dengan golongan itu...umat akhir zaman seperti aku ini terlalu banyak kelemahannya...

bukan niat mahu menolak atau terlalu memilih...sesiapa pun boleh memiliki seketul hati yang maha keras ini...sesiapa sahaja...namun takala mendengar mereka, aku mula risau. risau diri kelihatan mahu seorang yang sempurna, sedangkan diri sendiri jauh mencapai kesempurnaan itu...kenapa mereka berfikiran begitu?? 

bukan kesempuraan..bukan si kacak atau si kaya atau si sempurna yang mahu aku miliki...kerana aku juga bukan si cantik si kaya atau si sempurna yang di cari-cari oleh sekalian lelaki..aku hanya wanita biasa...yang mungkin memerlukan masa menyerahkan hati dan cinta sementaranya kepada adam. 

bukan kalian yang tidak menjadi pilihan itu kerana tidak kaya, tidak hensem atau tidak tinggi dan sebagainya...cumanya hati aku belum mahu terbuka...semuanya kerana aku belum mahu menganti.

 P/s: lagipun aku kena tggu giliran...haha.xleh langkah bendul siot...banyak kena pikir.so aku sabo jer..walaaaa~



2 comments:

  1. bagi aku.. x perlu lah ko tnggu giliran sehingga menolak sesiapa k. terima saja cinta aaron aziz, walaupun jd isteri kedua.hehe siryes, x pa lah klau lngkah bndul pun kan.. bukan apa.. manatau kehidupan mu akn jd smpurna selepas itu. eceh... gud luck. aku sntiasa mnyokong mu..

    ReplyDelete
  2. aaron aziz??xyah aku pikir kc iyaaa trus ahahaha.kiddin..deep down in my heart i surely know that 'langkah bendul' is my only obstacle for any relationship coming..its just i just can't fall in love with them...aku kena apa nie..kosong!hahaha serius..ok ba..insyaallah bertemu yg ditakdirkan pasti..

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P