sungguh...aku suka!


sungguh aku suka!!!

jarang aku begini...tidak akan mudah aku menyatakan suka seperti ini.

hati aku sudah kembali terpaut...berfikir tentangnya seperti membahagiakan ^_^

patutkan aku tersenyum??hehe

isnin hingga khamis adalah waktu kebahagiaan...yahuuuuuu!

..............................................

Nora Elena~aku terbuai keranamu...

dan lagu 'dan Bila Esok' membuatkan aku semakin angau!

................................................

HAHAHA...weii korang pikir yang bukan2 ker??sajaaaaaa la...nie suma ceta sal slot Akasia kat TV3 skang yang main kul 7 tu "Nora Elena' tajuknyaa...syok aa tengok ceta tu, actully adaptasi dari novel "Kasih Yang Suci". aku x penah baca novel tu so aku xtau jln cetanya maka aku sentiasa 'suspen' ngn setiap babak hahaha.

pelakon2 dia bole tahan, ada Aaron Aziz, Siti Saleha, Zul Ariffin ramai lagi laa tapi yang 3 nie watak utama, so bila ada c hensem Aaron Aziz nie 'kompom' la suma gadis2 suka tengok, termasuk aku!!wakakaka...

sekali sekala layan ceta melayu best gak...jarang yang minat..tapi sejak akhir2 nie mutu drama2 melayu semakin menepati selera aku!tahniah...dan antara yang menarik perhatian aku ialah-Nur Kasih-Adamaya~Asmara dan terbaru "Nora Elena" la..yeyeye.

sinopsis??tengok sendiri but wa cakap lu best!hoho...continue next week k.lop u all mmuahhhxx.





4 comments:

  1. haha...jiwang ka?aww haha

    ReplyDelete
  2. iya jiwang.. tp best gak cerita tu. aku lagi lah melayan jiwang.hahaha pelakon ensem.ngehngeh

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P