penat masuk hutan


giler!!!itu je yang mampu diungkapkan...aku kepenatan tahap dewa dewi skang...waaaa~aku masuk hutan.

buat apa?memburu??cari ayam hutan??atau tangkap kucing liar??oohh bukan...

minggu depan kami akan mengadakan kem motivasi waja diri khas untuk pelajar tingkatan empat..satu aktiviti tahuhan yang menjadi tradisi TEKNIKEN, dan semuanya di buat di Maktab Perguruan Keningau.

maka banyaklah aktiviti dan antara yang paling digemari adalah larian komando dan kembara malam...so before kembara malam diadakan, kitaorang terpaksa go through track first, takut sesat malam2 buta, mean kena masuk hutan, turun naik bukit..haha aduiii dah tua2 nie aku rasa tak larat plaaa...sob sob~

dulu xde masalah sangat ngan aktiviti lasak begini but since keja pastu kejanya duduk jer sibuk itu ini, huh aku dah semakin lembah...tak boleh jadi tau begini...

yang lucunya tadi, kawan aku c sharifah asyik jatuh je...hahaha...kalo dah tgh turun bukit ke naik bukit ke aku tak heran sangat, ini tgh berdiri tegak tiba2 jatuh macam nangka busuk!wakaka aku tak tahan..so keja aku tadi adalah mengetawakan dia...haha lucu!habis baju kotor...ngan aku sekali, dah dia berpaut ngan aku..isk isk.

tapi seronok...sekali sekala ada aktiviti lasak, habis kuar peluh..maka anda akan bertambah sihat.suatu senaman!yeyeye

bah macam mau tertutup balik ini mata...penat masih melanda walau tadi lepas mandi trus tetido..i think i have to sleep back...Zzzz.nite luv u alll...kiss nite muaaahhhh~


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P