BENGANGNYA BUAT GRAF!!

aku xreti buat graf nie aiyaaaaaaaaaaaaaaaaa!!help me...kenapa cikgu skg tugas lebih dr mengajar??aku rasa kitaorg skg bole jd siapa2 ja skg...tugas pentadbiran pun kitaorg buat!!jangan salahkan cikgu2 bila x mampu tumpukan perhatian pada p & p...ngeeee~

dah selesai mesyuarat pibg,aku sibuk lain pula, budak2 nak xam kena bg tumpuan ngn dorang lebih sikit...migrain aku dtg dan sedap terasa...nak mgis pun ada tp TABAH la inn!!

so korang yg terasa aku mcm dah x wujud..silakan...aku xlarat nak layan!dunia aku dah tunggang terbalik skg...biarlah.

ok stop nak smbung blk bt graf!hehe saja nak meluahkan rasa geram..daaaa~

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P