aku minat dia..


betul!!!bukan sumbang bukan salah bukan dosa...HAHA...jangan menilai aku kerana meminati dia sebegini rupa.aku masih punya agama untuk mengatakan jika terlebih pasti silap meminati dia...NAMUN aku masih waras dan tetap menjadi 'die hard fan' dia.noktah.jangan menghalang aku untuk meminati dia...aku merayu jangannnn...

hahahahaha...opsss sorry merapu sikit~hikhik.

actually aku nak ceta, korang penah tak dengar nama Christina Perri??yang penyanyi 'jar of hearts'.aaa ada??tak de??tak peeeee~aku nak gtau IKHLAS aku minat kat dia.hahahaha...


minat??yup dengan lagu-lagu dia laaaa...semua lagu dia ada 'jiwa'...korang tak caya??try tengok lyric lagu2 dia, fuhh aku minat...touch my hearts..huuuuhu.paling aku minat 'jar of hearts', 'lonely' and 'daydream'...

dia pun mula nyanyi pastu post kat blog, ertinya dia mula dikenali melalui blog!!kita serupa..hehe...so kalo korang minat lagu yang 'berjiwa' sikit...try dengar lagu dia...gerenti silap dengar menangis kot...(if you the one) hahahaa.


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P