aku kembali emo..benci sungguh!

hah!!!aku benci sungguh bila aku emo (emosi) tak tentu pasal nie tau...BENCI!!!aku tak faham kenapa aku begini...aiyaaaa tolonglah sejak bila aku begini.sejak bila???dulu aku bukan begini...jauh sekali memikirkan tentang emosi ka perasaan ka apatah lagi fikir pasal orang lain...

aku dah biul ka??tak betul..??

hahaha...macam aku mahu ketawakan diri sendiri saja, kenapa ba begini..isk isk isk aku sedih, aku menjadi lemah..hamba perasaan.

tolonglah jiwa, tolong kuatkan semangat. bukan apa2 pun orang buat dengan kita, ini namanya dugaan hidup...dugaan menguji sejauh mana kita mampu pergi..akal aku selalu berdiskusi dengan jiwa, perasaan dan emosi aku...akhirnya mereka juga yang menang.

think i need to cry!huaaaawhhhhhhhhh...please!!!

2 comments:

  1. begitu lah dia kalau bermain perasaan.. tu belum masuk bab cinta tu... nnti bila dah masuk bab cinta.. haiiiii lagiii lahhhh sakittt.... but.. sometimes amat membahagiakan.hehehe

    psssttt: sejak sejak umur meningkat ni asek main perasaan jak.. mau sampai seru mau kawen kalu tu tauu.. lariiiiiii.hahah

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha~~AKU NAK KAWEN,CARIKAN AKU YG MACAM AHMAD SETH TAN!!!!hahaha...

    psssstt~begini la ba kalo org bujang,ckp sendiri2 kasihan kan wakakaka

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P