berganti hati...

korang pernah dengar tak dengar lagu nie??first skali aku dengar bila mana aku setia menonton drama asmara kat tv3 dlo...x tau cne,terus melekat kat hatiku ini cehhh!haha...mungkin sedikit terkena dan sedikit nasihat kpd aku kot...

mereka harus dilupakan seandainya ditakdirkan begitu kerana pasti ada yang lain...hopely~
(gila weii mood jiwang~ngeee)
<............................>
satu persatu telah ku hapus
cerita lalu diantara engkau dan aku
dua hati pernah berjaya
seribu mimpi tanpa ragu tanpa curiga

ku tak ingin lagi menunggu menanti
harapan tuk hidupkan cinta yang telah mati
ku tak ingin coba hanya tuk kecewa
lelah ku bersenyum lelah ku bersendiwara

satu persatu telah ku hapus
nada dan lagu yang dulu ku cipta untukmu
rasa yang dulu pernah ada
kini berdepuk terbelenggun dusta dan noda

ku tak ingin lagi menunggu menanti
harapan tuk hidupkan cinta yang telah mati
ku tak ingin cuba ku telah kecewa
lelah ku bersenyum lelah ku bersendiwara
kini ku sadari diri ini ingin berganti hati
cinta yang telah pergi harus berganti hati...
<.............................................>

rasanya kadang2 aku perlu melayan hati walau sedetik cuma kerna kadang2 ia mampu membuatkan aku tenang dan berjiwa...uiseh.hehe

..sekian sahaja ceta merapu meraban aku malam nie...layannn~





No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P