akhirnya...suara itu


dia sangat misteri...hilang dan muncul tiba-tiba...nasib aku xde sakit jantung, kalo x lama dah aku kojol agaknya..haha~

tengah aku sibuk2 menyampuk kawan aku mesyuarat informal tetiba nset aku berbunyi...ada nombor yg tiada dlm list phonebook aku,but aku familiar sgt dgn nombor itu...

uikkk dia...dengan secepat kilat aku angkat...sok sek sok sek...ooo

*butir2 perbualan tidak dapat dinyatakan kerana melibatkan pihak ketiga dan sangat rahsia*wakakakaka

actually dia nie cuma telefon aku kalo dia berada dalam situasi...lain-lain masa kami akan hidup macam x pernah kenal dalam abad ini..uishhh hehe

~dia tersangat la sedih~x kisah la sebab apa...macam tadi..tut tut.

~dia tersangat la happy!!!contoh bila dia pass ujibakat af...

odoi anak2 sekarang susah kita nak faham kan...xpe la kita yg lebih 'matang'ini perlu lebih memahami...la la la~masing-masing hidup ba kan...jgn ko!

p/s : menjadi seorang kawan yg baik bukan sahaja utk masa senang tapi di kala susahnya mereka, hadirkan diri kita...jangan menjadi kacang lupakan kulit.


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P