kesempatan ini


asslammualaikum...salam kasih sayang!ahaks...wahh lama aku x coret2 kat blog kesayangan aku nie...minta maaf sangat2, korang datang bw tapi aku x bw blog korang balik, tersangat la xde masa yang sesuai...skg nie aku bz turun latihan olahraga...pagi seawal jam 7 dah turun sampai la kul 10.30 gtu..petang turun lagi kul 3 sampai kul la kul 5!!!misi~mahu menjadi hitam sehitam hitamnya ahahahahaha~actually nak pastikan budak2 team kami cukup fit untuk bertanding nanti sebab tu pagi petang kena turun gak...hukhuk

kesempatan ini??apa aku nak cakap sebenarnya ekk..alamak lupa...k laa aku nak cakap tentang hidup sebagai manusia yang sempurnanya tiada dan pasti cacat cela itu kelihatan tiba masanya..
mohon aku di maafkan andai seperti melupakan kalian sahabatku...pasti ada sebabnya, dan alasan itu selalunya kerana aku merasakan keberadaan aku seperti tidak perlu...

merajuk??selalunya itu alasan yang mungkin logik difikirkan...namun jauh di benak hati aku hanya mahu yang terbaik untuk semua...perasaan ini tidak perlu dipersoalkan bagaimana keadaannya~~biarlah semuanya berlalu kerana hidup perlu diteruskan sekalipun pernah hati bertitik luka dek perkara yang sudah dilupakan...



andainya jalan hidup kita akan menemukan kita kembali...pasti aku sama seperti dulu..dan andainya takdir membawa kita semakin jauh, pasti memori yang tercipta akan menjadi mimpi2 indah hidup aku...mohon kemaafan andai kalian terpaksa dilupakan.

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P