bersiap sedia meeting...aku start bingung!

Mesyuarat agung PIBG...1 persoalan bermain-main dalam kepala hotak aku, kenapa aku tetiba dilantik jadi timbalan setiausaha???kenapa aku yang pemalas nie kena aa...waaaa!!!

disebabkan misria (setiusaha real punya)cuti bersalin,so aku la gamaknya yang buat semua laporan..wakakaka.mampus la hamba~~mati laaaa makkkk!

mula-mula kena siapkan surat jemputan~ok itu dah siap, sebab besok dah kena bagi ngan budak2 tuk bawa balik trus kampung drg...yeyeye!

yang lain belum siap belambak-lambak lagi...laporan setiausaha...yang laporan setiap biro kena minta ngan drg..kalo drg x bagi,aku la gamaknya yang kena buat.!.waaaaa...memang aku kena jadi rajin juga nie..kena juga...kena jugak.huh!


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P