aku x kaya


memang aku x kaya pun...sapa cakap aku kaya??sapa??buktikan...haha...heran gak la napa orang pikir aku bole tampung hidup aku ngan gaji aku yang sejemput tu, yang bila datangnya hujung bulan aku mula gatal kepala kira semua bil2 yang PATUT AKU BAYAR!!!

so otak nakal aku mula berpikir di bawah kewarasan...AKU NAK KAWEN ORANG KAYA...!!!wakakaka...kidding.

pikir nak bersenang2 pun susah...bila lambat bayar bil,mula la bank sedunia telefon "cik belum bayar lagi bulanan utk bulan ini sejumlah bla bla bla....tutttttt!...benci aku nak jawab..lambat sikit dah kecoh.

korang ingat aku kaya ka apa??aiyaaaa...bila la aku KAYA~~so korang yang banyak duit tu,derma la sikit...bole la aku enjoy2..huhu sedihhhh~




No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P