aku nak marah!!!

yaaa...aku nak marah nie!!!BETOL!!!...arghhhhhhhh~bole x aku marah??...rasa nak tembak menembak guna mesingan, x pun guna meriam!!hahaha...aku nak punch muka korang sekuat Muhammad Ali ka...huh!!


sungguh aku betol2 marah tapi aku x sanggup juga buat...sebab??aku lemah sikit skg..wakaka.ciss kenapa aku selemah ini...whyyyyyyy??kenapa??~~bengang aku ngn diri sendiri..kenapa aku xbole marah??suka suki aku laa..isk isk kesedaran weii aku takut cpt tua kalo marah slalu..la la la~alasan2 semata-mata kan inn..yeyeye~uweksss!!!



akhirnya aku tidak mampu utk marah...aku cuma GERAM!!!aiyaaaa x tidak adil~~patutkah??tiapa2...one day aku nak terbang bila marah pastu shoot guna jet pejuang area manusia2 itu...hahaha~



No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P