model pujaan aku...

dah hampir sebulan aku x balik umah..huhu rindunyer...paling aku rindu kucing kesayangan aku!!nama en.kiluk hakhak~aku nie mmg suka kucing (pet lover spcialy kucing laa)..rindu nak main2 pastu buli dia..dah la gemok pastu kuat main & kuat makan!!ahaha...apa la kabor dia skg kn hukhuk~korang nak tgk ker buah ati aku tu??mehh aku bg tgk korang...

aksi2 ini diambil ketika dirinya di kurung dalam bilik aku sebab baru pas gaduh ngan kucing lain..kemudian nak kuar dr bilik tetapi aku dengan kejamnya tutup pntu bilik muahahaha~layan!so aku pun telah secara tidak sengaja mnjadikan dia model free...aku pun perasan jd cmrawomen..wakakakka...

bosan~men panjat2

pastu xreti turun hampeh~~

sedih~~

"aku yang MACHO"

tuan aku nie gilo ker amik gambo aku..huhh

i lop my cat..mmuaahhhh!!


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P