cinta yang bukan untuk dimiliki.

salam...

tidak pernah aku menyangka yang sesukar ini cinta hadir dalam hidup aku, semakin hari semakin sukar mengarap...entah.kemudian teman2 berkata memberi kata2 semangat..mungkin yang terbaik hadir untuk aku, mungkin belum tiba masanya...

kemudian aku terfikir...siapa aku untuk mencari yang terbaik,mencari yang sempurna..siapa aku?sempurnakah aku untuk semua mereka..baik sangatkah aku.??

seseungguhnya aku tidak mencari kesempurnaan dalam cinta manusia ini...tidak mencari yang terbaik untuk cinta dunia ini...hanya mencari seorang manusia yang mampu membuka sang hati...yang mampu meyakinkan aku bahawa dirinya mampu menerima insan serba kekurangan ini...amin.ya Allah hambamu ini mohon diampunkan kerana seolah-olah menolak ramai lamaran hati kerana hamba belum bertemu mereka yang lebih mencintai diri-Mu dari diriku...

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P