aku tidak sempurna

salam...ada idea yayaya...mari bercerita tentang ketidaksempurnaan.aku tidak sempurna!yes anda betul...
ertinya bila aku tidak sempurna pasti sampai suatu ketika aku jatuh tersungkur...
dan jatuhnya aku itu pasti didatangi pelbagai reaksi!!!aku pasti.
...jangan melihat aku sebagai manusia yang tidak akan membuat kesilapan
ada masanya akal ini juga tidak mampu aku melakukan tindakan yang dipersetujui semua orang.
::::
:::
::
:
~sakitnya bila kita dinilai orang~
yaa...tapi aku mahu positif untuk semua kritikan itu
aku tahu setiap orang punya pandangan yang berbeza...aku terima.terima kasih.
.....................
namun yang pasti ketidaksempurnaan ini tidak harus di jadikan alasan untuk membuat kesilapan.!.betul.
tegur aku dengan cara yang betul...jangan menilai siapa aku atas kesilapan itu.


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P