aku nak!!!!!

huaaaaaaaa~~~sapa la yg phm apa aku tgh ngidam...
ceta bermula petang td...jeng jeng jeng...
kira2 kul 12pm uiseh...suspen x haha
aku kuar g pekan donggongon (penampang,sabah)...bosan kt umah
lg pn aku nak g antor nset aku kt kdai...huh yg nset w90 aku xfungsi tchscren dia..huhu
antor kdai trbg lg rm120...aiyooooo.tp xpe janji nset aku dh ok yeyeye...

pas dh antr kt kdai aku round2 la megalong (ala shopping mall yg ada kt dgnggn tu)
aku nie suka masuk kdai jual cd..kdai cd kdua aku msuk tba2 mata aku tertumpu pd 1 cd..
mak aiii bepinar mata aku nengok...cd the x-file season 1-9!!!!
wuaaaaaaaaaa aku nk beli!!!!tolong...tny harga dlo la...

aku...bpa hg nie dik (dh drg xlekat hg..apa raaaa)
pastu dia pn p tny nta sapa,aku khyusuk tgk cd yg dh btahun2 aku carik 1 sbh..hahaha
bdk tu..."hg dia rm280..tp bole less lg"
aku trus tny "bpa la kalo less?"...bdk tu tny lg nta sapa jgk cz aku mmg xkisah wkakaka
"rm220 la"...

kemudian otak aku mula membuat perkiraan...awal bln lg..pastu duit aku mmg ada tp...
hummmmm~~mgkn bkn rezeki aku kg...tggu nex month kot!!
hampir bercucuran airmata apabila melepaskn sesuatu telah ada di dpn mata setelah bertahun2 aku mencari...kerana...biar Allah sj tahu.
apa yg aku bt sehingga cd itu x mampu aku miliki pn sstu yg baik...xpe (pujuk diri)


kecewa~sekali lagi aku dlm keadaan seperti lilin membakar diri untuk memberikan cahaya kpd org lain...huhhuhu~




2 comments:

  1. hahaha....sila cuba lagi ye bulan depan..

    ReplyDelete
  2. blom dapat2 lg cho huhu..tggu sapa la yg baik ati kc beli nie ahahaha

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P