monolog aku


kenapa??terfikir untuk aku bertanya,namun keletihan dengan gangguan jiwanya membuatkan aku selesa untuk berdiam diri...adakah memang begini akhirnya??atau tika ini keadaan terlalu sulit untuk berkata-katak?...

risaukah aku semuanya akan berakhir??mungkin...cuma kekesalan itu terlalu kerana semuanya bermula dengan silapnya penilaian...kerana tidak berkata bila perlu dan berkata tak kala hati membara meluahkan kemarahan...namun tiada dendam untuk semua itu.tiada yang terpendam di hati ini...bukan kerana kebaikan itu mahu diperkatakan, kerana manusia pastinya melakukan kesilapan...termasuk aku..

terluka??apa yang perlu dikatakan sudah dikatakan...andainya kamu tidak terluka dengan penilaian yang silap itu maknanya tiada sudah perasaanya..tetapi apa gunanya berterusan untuk terluka, maafkan sahaja mereka lupakan saja semua...minta semuanya kembali seperti dulu...


kehilangan??tiada yang kekal di dunia ini...semuanya hanya sementara...berterima kasih untuk segala kenangan yang hadir semasa hati tiada prasangka...terima kasih segala kegembiraan yang hadir tika kawan ini tersenyum...ya Allah aku redha...permudahkan segalanya untuk hambamu yang serba kekurangan ini.





Justify Full

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P