malam yg sepi pak mat jual kopi...lalala


ok mari nnyi2...lalala~
aku xdpt tdo
.
.
.
.
.
kenapa??mengapa??
sbb td lps slt mghrib aku trlena
dan saat mataku celik hampir mgigau ksiangan...HAHAHA
nsib aku cpt2 sdr KALO X ADA LA AKU KN KUTUK..wakaka
.
.
.
.
dan skg??aku sdg melalut yg bukan2 sbb dduk2 sorang
mggu mata ini mnjd layu sambil~melayan malangny nasib
...ok inn jgn stat bjiwa...yayaya
so aku cuba menafikn sgala kesedihan dgn

*****
***
**
*

~mndownlod
lgu2
~dgr lgu yg bole bt aku mnjd sayu(still can't)..arghhhhh!!!
~smbil tv itu 'melihat' aku.HAHA
~skali skala mnjd pmbunuh..nyamuk!!!pngacau...

aku lapar!!!mkn mlm2 bole jd gemuk ka??isk isk..tdk brkesan ngn aku laa
.........


kata2 utk seseorang (tba2 kn, layan jk aku nk mlalut nie)
jgn bersedih~kesdihan mu mbtkn aku mula menyesal
mnyesal krn spt berkasar dgn hatimu yg aku tahu sensitifny
bukan niat mahu mbtkn dirimu terluka...BUKAN!!!
bawa dirimu jauh dr aku kawan andai ksedihan sering hadir krn mgenali aku
ya Allah aku sgt mnyesal..spatutny aku lbh sbr!!!lbh memahami!!!

..inn sdr la diri jgk...kjap2 lg aku mula bengong~monolog diri


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P