keja oh keja...!!

bila ko nak abis??bila dan bila
kenapa semakin byk pla dkt2 nk cuti2 Msia nie..isk isk isk
aku nk pengsan dah nk siapkn...
sampai aku xreti nk mula yg mn satu
seakan2 sumany nk cpt!!haha...
weiiiii......
terpaksa mluah kpd blogger cz xtau nk ckp mcmna lg...
kusut~sampai rasany rambut aku nk tegak brdiri maha stress!!!

...aku mau happy bgni ngn suma keja2??bole??how??...

!
!
!
v
SKT (not done yet)
!
!
sijil berhenti kelas 5bk (lg la blom mula pn...huaaargh)
!
!
marking paper excel (soalan esei blm tnda..mean=x done)
!
!
analisis soalan excel (semstiny blm cz x abis tnda lg kn..huhu)
!
!
ttup khidrn (tggu kak ti ketuk kepala br aku buat..hikhikhik)
!
!
laporan kokum (yg ini hampir siap..yebedabeduuu!!)
!
!
service keta..haha(bsok2 la...sbr ye encik bell)
.........................................

ertinya kejap lg aku akan pengsan!!!...tired.
...Personal problem...
so kpd mrk2 yg mahu melihat aku bgni(sdih n penat)..tahniah anda telah brjaya mbtkn sy 'sakit'
yeyeye clap2 ur hands...tahniah.
anda menang dan sgt hebat nti amik hdiah kt kdai beli sndri wakaka...yes aku kalah!!

...tensen setensen2nya...muahaha


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P