aku nak cantik..sikit je

entry yg agak melampau2..hahaha
saja nk manjakan diri..ialah hampir 10bln keja keras!!
keras-sekerasnya..lalala (perasan diri rajin la nie)..

apa aku merapu nie???..ahahaha
mcm mn nk cantik??mcm mn nk manjakan diri??
.
.
.
spa??
.
.
.
susuk/ botok??
.
.
.
atau pembedahan palsu???
.
.
??????

jangan la kita sejahil itu utk kelihatan sedikit cantik dari biasa
cukup la aku g facial muka..muahahaha
seksa nk cntik kn??picit jerawat..adeiii nangis jk tidak..

sebenarnya bukan nk cntik pn..saja nk jg kesihatan muka (kaver2 skit lalala)
yelah dlo aku x kisah ttg muka,tp sjk keja nie
sang jerawat mcm suka hati jer tumbuh sakan kt muka aku..huhhh
xde adab langsung..so azam utk thn baru..
aku nk hapuskan mereka2 semua!!pasti boleh..

..ok ckup misi kecantikan telah dinyatakan..hahaha

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P