ada sesuatu..?


ada sesuatu yang buat aku ?
kali ini mmg ada...hahaha
xkan aku sda ?...hopely...hahaha
apa itu ??..korang pikir??teka dan teka..
aku suda merelakan semuanya,sbb lumrah alam untuk jatuh dan bangun.

mood (lantak la org nk pikir apa)
skg aku dh xkacau org...so biarkan mrk bersama kata2 indah mrk itu
aku??msih kcewa,i'll try to forget..dun worry...

tp kalo nk..kalo laa kn

"just gonna stand there and watch me burn
thats alright cz i like the way it hurts
just gonna stand there and hear me cry
thats alright cz i love the way u lie"
..ini lagu en.eminem ft rihanna!!copypaste dlo yerr..ahaks

hakikatnya
!
!
v

sesekali aku pasti mengingati dia...huhu.bagaimana utk melupakan semua terus??
aku perlukan masa, dan untuk itu aku mohon kpd dia, utk diberikan keizinan mengingati dia...
pasti suatu hari nanti lerai segalanya antara kita...kita sama2 doa semoga kehidupan kita berdua akan lebih baik...God Bless us.amin...




No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P