tidak mahu faham...!

ada suatu perkara saya tidak faham...dan
saya tidak mahu faham...>>sebab memang bikin saya tidak mahu faham.

kalo sudah begitu saya akan cakap begini...lantak ko la labu...

kalo kita cakap banyak kali pun mereka2 pun akan bercakap banyak kali
kemudian aku akan mula menyampah...oleh itu..

...segala tindakan anda adalah tanggungjawab anda...

sekian terima kasih

p/s : nota2 hati yang kurang senang tentang hidup manusia di luar sana...

aku nak cantik..sikit je

entry yg agak melampau2..hahaha
saja nk manjakan diri..ialah hampir 10bln keja keras!!
keras-sekerasnya..lalala (perasan diri rajin la nie)..

apa aku merapu nie???..ahahaha
mcm mn nk cantik??mcm mn nk manjakan diri??
.
.
.
spa??
.
.
.
susuk/ botok??
.
.
.
atau pembedahan palsu???
.
.
??????

jangan la kita sejahil itu utk kelihatan sedikit cantik dari biasa
cukup la aku g facial muka..muahahaha
seksa nk cntik kn??picit jerawat..adeiii nangis jk tidak..

sebenarnya bukan nk cntik pn..saja nk jg kesihatan muka (kaver2 skit lalala)
yelah dlo aku x kisah ttg muka,tp sjk keja nie
sang jerawat mcm suka hati jer tumbuh sakan kt muka aku..huhhh
xde adab langsung..so azam utk thn baru..
aku nk hapuskan mereka2 semua!!pasti boleh..

..ok ckup misi kecantikan telah dinyatakan..hahaha

monolog aku


kenapa??terfikir untuk aku bertanya,namun keletihan dengan gangguan jiwanya membuatkan aku selesa untuk berdiam diri...adakah memang begini akhirnya??atau tika ini keadaan terlalu sulit untuk berkata-katak?...

risaukah aku semuanya akan berakhir??mungkin...cuma kekesalan itu terlalu kerana semuanya bermula dengan silapnya penilaian...kerana tidak berkata bila perlu dan berkata tak kala hati membara meluahkan kemarahan...namun tiada dendam untuk semua itu.tiada yang terpendam di hati ini...bukan kerana kebaikan itu mahu diperkatakan, kerana manusia pastinya melakukan kesilapan...termasuk aku..

terluka??apa yang perlu dikatakan sudah dikatakan...andainya kamu tidak terluka dengan penilaian yang silap itu maknanya tiada sudah perasaanya..tetapi apa gunanya berterusan untuk terluka, maafkan sahaja mereka lupakan saja semua...minta semuanya kembali seperti dulu...


kehilangan??tiada yang kekal di dunia ini...semuanya hanya sementara...berterima kasih untuk segala kenangan yang hadir semasa hati tiada prasangka...terima kasih segala kegembiraan yang hadir tika kawan ini tersenyum...ya Allah aku redha...permudahkan segalanya untuk hambamu yang serba kekurangan ini.





Justify Full

aidiladha d perantauan...lalala

salam...blom terlambat rasanya aku ucapkan selamat hari raya aidiladha semoga aidiladha kali ini memberikan kt seribu sejuta setrillion pengertian disebalik setiap pengorbanan...utk tahun ini 'sekali lagi' aku beraya di perantauan..hehe.xla sedih sgt cuma terasa kekosongannya kerana tiada mereka d depan mata...mereka???parents aku la...TETAPI bila difikirkan balik, aidiladha ini mengajar kita erti pengorbanan, tika ini la aku sedar bahawa apa yg aku buat skg adalah 1 pengorbanan, tiada d samping keluarga utk berada dan menjaga mereka yg bergelar anak2 yg bakal menghadapi hari esok (spm)...aku redha dan aku mohon utk utk d ikhlas segala niat itu.amin3

petang cket g la beraya ruma sorang ckgu (kak erna) dpt gak la mkn kuih..buras (mkanan org bugis) tp aku xmkn hehe aku mkn pulut ja..pny kenyang alhamdulillah.makasi la sudi isi perut org bujang yg mls msk nie..hahaha

ok coret2 cuti nie mgarut sikit..xpe la kn..huhu have a nice day evry1...


update..update d tgh kesibukan..



salam...first say sorry to blogger yg dtg jenguk blog aku yg cincai thp cipan nie..haha
sory jrg update..terasa bersalah ada yg dtg tp xde ceta yg baru..huhu
so sad!!!...maaf teman2 blogger sekalian,hamba masih dihambat keja yg x abis2 lg
list keja yg blom siap msih pjg...
masih panjang dan semakin bertambah!!
.
.
.
.
.
.
oleh itu hamba pikir..sal plak aku 'berhamba hamba nie'..muahaha
saja jer amik ati korang cz rasa bersalah yg melampau2 nie huhu
insyallah andai keja aku siap dlm 1 minggu nie.blog ini akan diupdate slalu
sekerap yg boleh...doakan aku rajin ek..
.
.
.
.
utk itu, korang bc la dlo entry mgarut aku nie hahahaha~k nk cntue keja lg
i lop u all..thnks cz sudi singgah k!!mmuahhhhhh~~

...mata aku dah jdk bulat gnie ngadap laptop!!haha...

kosong...

salam kasih sayang...uhh entry mcm mahu berjiwang haha..xda la saja mahu berkata2 di kala 'kestressan' semakin bertambah!!...jangan mengeluh inn.ok ok!!!baru keja sikit sda merungut..sikit??weii bnyak ba..lalala aku xtau la..mcm 1 dah siap,ada 10 lagi blom siap..wakakaka...aku akan mnjdi workaholic soon!!tgk la aku akan pkai spek tebal 5 inci nti..aku mahu jd nerd~yes!!!...

'di kala kestressan'...haha


akhirnya aku meluah..thanks babe

ok ini mungkin ceta terakhir tentang jiwa kacau aku,korang bosan baca??aku pn bosan dah dgn perasaan kecewa nie,aku semakin pulih (harap2 la)...ok td my bespal aku col,cik shiqa..pot pet talk2 dr ceta itu ini sampai la tiba2

"cikgu sapa jgk ko marah tu?"

sesungguhnya aku adalah manusia yang sangat2 susah untuk meluahkan perasaan, sungguh berat hati meluah takut bicaranya tidak tepat atau ada kata2 yang terucap itu membangkitkan semula rasa kecewa. tapi...sahabat aku sorang itu sgt pandai memujuk..isk isk isk..akhirnya aku berkata2 dan semuanya terluah seperti air terjun yang jatuh dgn derasnya..huhu tiada penyesalan atas pengakuan.tiada sudah yang tersirat,aku cuma meluah dan membiarkan cik shiqa meneka sendiri siapa gerangannya..hahaha.

tapi aku tau yg dia pasti sudah tau siapa...dan pengertian itu tidak perlu aku pinta kerana sahabat aku seorang ini dia sudah memahami aku hampir 13 tahun yang lalu...huhu.

terasa sedikit ringan beban di jiwa...terima kasih ing (panggilan aku tuk cik shiqa)..sudi mendengar luahan perasan aku yang ntah apa2..haha..adeiii begini la kalo org suka pendam perasan,skali meluah sampai habis credit..tiapa2 janji aku lega sda...btol tiada dendam dlm hati aku,cuma biarlah masa mengubati luka di hati kita...

biarkan masa membawa pergi semua mimpi2 buruk kita dan biarkan juga masa menghadirkan sinar bahagia utk kita...aku percaya kpd kebaikan dan keikhlasan itu...sampai bila2

rindu berhitam semula..huhu

aik kenapa aku tiba2 rindu semua itu??huhu...tadi nga bosan2 tgk2 ar gambar2 di FB,pastu jenguk ar 1 org teman tgk2 gambar dia, huhu aku npk gambar dia tym sukan...aiyooo aku rindu kembali hitam kerana bersukan...hermmm.segalanya bermula dengan sukan, walaupun sudah tiada, passion untuk sukan tetap ada!!!majulah sukan untuk negara..hehe

awal tahun nanti baru ada sukan sekolah, kalah menang utu belakang kira...feel the passion of sport!!!...ba semangat mau jogging la pla..isk isk isk...sapa nk teman??teman kan aku yg sgt malas bersukan tapi passion ngan sukan, cna tu??haha...lantak la labu,labi pn xreti..

ada sesuatu..?


ada sesuatu yang buat aku ?
kali ini mmg ada...hahaha
xkan aku sda ?...hopely...hahaha
apa itu ??..korang pikir??teka dan teka..
aku suda merelakan semuanya,sbb lumrah alam untuk jatuh dan bangun.

mood (lantak la org nk pikir apa)
skg aku dh xkacau org...so biarkan mrk bersama kata2 indah mrk itu
aku??msih kcewa,i'll try to forget..dun worry...

tp kalo nk..kalo laa kn

"just gonna stand there and watch me burn
thats alright cz i like the way it hurts
just gonna stand there and hear me cry
thats alright cz i love the way u lie"
..ini lagu en.eminem ft rihanna!!copypaste dlo yerr..ahaks

hakikatnya
!
!
v

sesekali aku pasti mengingati dia...huhu.bagaimana utk melupakan semua terus??
aku perlukan masa, dan untuk itu aku mohon kpd dia, utk diberikan keizinan mengingati dia...
pasti suatu hari nanti lerai segalanya antara kita...kita sama2 doa semoga kehidupan kita berdua akan lebih baik...God Bless us.amin...




rasa itu semakin hilang...

entah kenapa tidak lagi aku berfikir memungkinkan semuanya kembali seperti dulu...seperti rasa itu semakin hilang.adakah aku sudah berputus asa??ataukah aku telah sedar bahawa harapan untuk kembali itu sudah tiada??...di mana kekuatan untuk melepaskan semuanya datang,aku sendiri keliru...pernahkah aku mahu begini akhirnya??TIDAK!!!...aku mengerti tiada di dunia ini yang kekal selamanya, namun aku tidak mengharapkan semuanya berakhir begini.BUKAN BEGINI...maafkan aku...terlalu banyak kesedihan yang aku hadirkan dan bukan kegembiraan.mungkin memang begini akhirnya..bukan salah siapa-siapa,cuma aku yang tidak layak untuk siapa pun...

...maybe all one can do is hope to end up with the right regrets...

TERIMA KASIH SEGALA...

keja oh keja...!!

bila ko nak abis??bila dan bila
kenapa semakin byk pla dkt2 nk cuti2 Msia nie..isk isk isk
aku nk pengsan dah nk siapkn...
sampai aku xreti nk mula yg mn satu
seakan2 sumany nk cpt!!haha...
weiiiii......
terpaksa mluah kpd blogger cz xtau nk ckp mcmna lg...
kusut~sampai rasany rambut aku nk tegak brdiri maha stress!!!

...aku mau happy bgni ngn suma keja2??bole??how??...

!
!
!
v
SKT (not done yet)
!
!
sijil berhenti kelas 5bk (lg la blom mula pn...huaaargh)
!
!
marking paper excel (soalan esei blm tnda..mean=x done)
!
!
analisis soalan excel (semstiny blm cz x abis tnda lg kn..huhu)
!
!
ttup khidrn (tggu kak ti ketuk kepala br aku buat..hikhikhik)
!
!
laporan kokum (yg ini hampir siap..yebedabeduuu!!)
!
!
service keta..haha(bsok2 la...sbr ye encik bell)
.........................................

ertinya kejap lg aku akan pengsan!!!...tired.
...Personal problem...
so kpd mrk2 yg mahu melihat aku bgni(sdih n penat)..tahniah anda telah brjaya mbtkn sy 'sakit'
yeyeye clap2 ur hands...tahniah.
anda menang dan sgt hebat nti amik hdiah kt kdai beli sndri wakaka...yes aku kalah!!

...tensen setensen2nya...muahaha


menjawab tag lagi...jom

salam selasa~salam maju jaya (melalut2 kjap)..haha.oo ya hari nie mmg aku tggu2,knp??setiap selasa aku psti mau tgk tu ceta 'Asmara' di tv3..hihi.korang ada tgk x??best...

tp pg ini terasa mahu mnjwb tag yg telah diberi cik shiqa 'suatu ketika dahulu' muahaha...ok br ada 'mood' jwb ba...k mari layannnnn~~

pertama sekali title korang cipta sendiri .
~ Tag merapu meraban merepek (HAHA)


kedua korang kena citer 25 perkara yang orang tak tau tapi orang kena tau .(BC BTOL2)

1. sy mempunyai byk nama panggilan...inn. linda, dayang, lin, haslinda..apa2 my full name "Dayang Haslinda Binti Otip"..hihi.so pilih jk
2. tahun ini tarikh bday sy sgt cantik 20.10.2010,namun hakikatny besa2 ja tu
3. sgt sygkn kucing...penah mgis sparuh jiwa bila my pebret pet mati tym primary school dlo..huhu sdih sgt...sob sob~kubur dia sambil mgis teresak2...~~
4. ada 6 org kakak dan sorang abg...dan xgemar dirujuk sbg ank bongsu yg manja!!
5. tgn kiri penah patah!!sbb trslh landing tym men trjun2 dr pondok...haha~dan d simen!pdn muka sbb nakal kn (my mum says..isk isk)
6. suka buli bdk kecik...sj nk tgk thp ktahanan n kpintaran mrk..
7. passion sy..photoghrapher.watch.car (hummer n mini cooper)..book!!
8. sgt sukakan kemeja(jeans) Padini dan Levis jeans...mcm semat tau.haha
9. org xtau sy sgt suka dgn jam tgn...kuar dr ruma tuk jln2 msti pkai jam!!!kalo lupa...sy RELA amik blk...feels weird
10. pendiam mula2 kenal.sbb sy PEMALU..(btol x cik Shiqa)lalala
11. hny mmpyi 2 selipar tuk jln2(setakat ini dan dlm usaha menambah tp nta bla)...akibat too choosy!aiyaaa
12. kalo marah seseorg sy suka diam...kerana kalo marah sy mmg sgt berbeza dan takut bertukar jd GORILA wakakaka.
13. 'terlalu sangat terlampau' suka bergurau dan buat lawak~gen dr kturunan my bapa
14. suka buat org ketawa...sy suka tgk org senyum.
15. sesuatu yg pelik...sy peminat kpd twin (hrp2 bl kwen nti dpt bby twin).haha
16. sgt sygkn sahabat2...anythng for them selagi sy mampu.
17. suka pendamkn perasaan krn xsemua org memahami siapa sy sebenar...so i kept it secret and mks evrytng normal for eyes.
18. menghargai apa sahaja yg diberi kpd sy...apa sahaja!tp yg baik2 la..hehe
19. suka lepak, jalan2 wit member2...melancong ke ngra 4 musim.pasti 1 day..yeyeye
20. hajat terbesar sy "mahu membawa my mum and my bapa ke Mekah"..i.Allah doakn yaa
21. sy ksr d luaran hakikatny mudah kasihan my weakness!
22. menambah kawan adalah suatu aktiviti yg sihat bg sy...namun cuba ikhlaskan.nk jd kwn sy trlalu sng,add sy d laman FB (inn haslinda) atau d sini pn bole..hehe
23. first love sy Prince William..ala ank mdiang Lady Diana tu..smb:cinta yg x kesampaian laaa..muahahaha~pcy jak
24. pkataan yg paling sy suka.Terima Kasih
25. sy sgt syg seorg xstndt sy (sapa??d sbbkn sy prahsia..can't tell.myb 1 day)..ok korang (blogger) adalh yg ptama tahu d dunia ini..sy akan bt apa shj utk dia shingga dia mnjd sum1 sumday even ramai xphm.tiapa sy serahkan sgala kpd Tuhan utk mnilai buruk dan baikny niat sy...yes!!!akhirny trluah jgk...lalala~

yahuuu sda siap!!!pnya penat nie...hampir sparuh hdup oo d tinta..ok slmt mmbc.

ketiga korang kena tag 25 orang termasuk orang yang tag korang

1. cik Shiqa - sahabat dunia n akhirat!dlo,kini & selamany
2. zura- sahabat aku yg slamber babat
3. Pais~mcm rapat tp d alam maya shj..haha

...xsampai 25 sbb sgt2 letih mnjawab tag ini...haha


keempat tag ini aku dapat daripada Cik Shiqa..i lop u pren,muahhh~

malam yg sepi pak mat jual kopi...lalala


ok mari nnyi2...lalala~
aku xdpt tdo
.
.
.
.
.
kenapa??mengapa??
sbb td lps slt mghrib aku trlena
dan saat mataku celik hampir mgigau ksiangan...HAHAHA
nsib aku cpt2 sdr KALO X ADA LA AKU KN KUTUK..wakaka
.
.
.
.
dan skg??aku sdg melalut yg bukan2 sbb dduk2 sorang
mggu mata ini mnjd layu sambil~melayan malangny nasib
...ok inn jgn stat bjiwa...yayaya
so aku cuba menafikn sgala kesedihan dgn

*****
***
**
*

~mndownlod
lgu2
~dgr lgu yg bole bt aku mnjd sayu(still can't)..arghhhhh!!!
~smbil tv itu 'melihat' aku.HAHA
~skali skala mnjd pmbunuh..nyamuk!!!pngacau...

aku lapar!!!mkn mlm2 bole jd gemuk ka??isk isk..tdk brkesan ngn aku laa
.........


kata2 utk seseorang (tba2 kn, layan jk aku nk mlalut nie)
jgn bersedih~kesdihan mu mbtkn aku mula menyesal
mnyesal krn spt berkasar dgn hatimu yg aku tahu sensitifny
bukan niat mahu mbtkn dirimu terluka...BUKAN!!!
bawa dirimu jauh dr aku kawan andai ksedihan sering hadir krn mgenali aku
ya Allah aku sgt mnyesal..spatutny aku lbh sbr!!!lbh memahami!!!

..inn sdr la diri jgk...kjap2 lg aku mula bengong~monolog diri


window...bruno mars


Staring from my room I see them
Holding hands wish I could be them
Lovers doing what we use to do
(but I'm stuck here alone)
That's the way it's been here lately
You're too busy now to save me
Feels like you forget I'm waiting for you

Sometimes I wish I could just let go
But I love you (I love you)
And I believe that one day you will come around
But can you tell me

How do I always end up being the girl at the window
(Window, window)
I tell myself I'm not gonna wait for you whenever you go
(You go, you go)
You give me your word and I always take it
You say you'll be home but you never make it
So why do I...
Always end up that girl at the window (the window)
The girl at the window

I know you're working that's why you're leaving
I will never argue your reasons
If this means that you believe in them
Oh time goes on and we're growing apart
Broken promises break my heart
Please don't give me a reason to say goodbye

Sometimes I wish I could just let go
But I love you (I love you)
And I believe that one day you will come around
But can you tell me

How do I always end up being the girl at the window
(Window, window)
I tell myself I'm not gonna wait for you whenever you go
(You go, you go)
You give me your word and I always take it
You say you'll be home but you never make it
So why do I...
Always end up that girl at the window (the window)
The girl at the window

How can I be what you're saying
When you keep turning all the pages
Am I suppose to believe your words are true
Don't take advantage of me cause you know I won't leave you
I make sure you know I always wanna see you
Whoa won't you do it for me too

Oh how do I always end up being the girl at the window
(Window, window)
I tell myself I'm not gonna wait for you whenever you go
(You go, you go)
You give me your word and I always take it
You say you'll be home but you never make it
So why do I...
Always end up that girl at the window (the window)
The girl at the window

saya jg masih belajar...

Saya belajar bahawa
saya tidak dapat memaksa orang lain mencintai saya.
Saya hanya dapat melakukan sesuatu untuk orang yang saya cintai.

Saya belajar bahawa
perlukan waktu bertahun-tahun untuk membina sebuah kepercayaan
dan hanya beberapa detik saja untuk menghancurkannya.

Saya belajar bahawa
sahabat terbaik sentiasa bersama saya
dan kami dapat melakukan banyak hal bersama

Saya belajar bahawa
orang yang saya anggap ialah orang yang jahat
sebenarnya ialah insan yang
membangkitkan semangat hidup saya kembali
serta insan yang begitu prihatin terhadap saya

Saya belajar bahawa
persahabatan sejati sentiasa mekar
walaupun dipisahkan oleh jarak yang jauh.
Beberapa diantaranya melahirkan cinta sejati

Saya belajar bahawa
jika seseorang tidak menunjukkan perhatian seperti yang saya inginkan,
bukan bererti bahawa dia tidak mencintai saya

Saya belajar bahawa
sebaik-baik sahabat itu,
mereka pasti pernah melukai perasaan saya,
dan untuk itu saya harus memaafkan mereka

Saya belajar bahawa
saya harus mengampuni diri sendiri
dan orang lain jika tidak mahu dikuasai perasaan bersalah terus menerus

Saya belajar bahawa
persekitaran dapat mempengaruhi peribadi saya,
namun saya harus bertanggungjawab
untuk apa yang telah saya lakukan

Saya belajar bahawa
dua insan dapat melihat sebuah benda,
tapi kadang kala dari sudut pandangan yang berbeza

Saya belajar bahawa
tidaklah penting apa yang saya miliki,
tapi yang penting ialah siapa saya ini sebenarnya

Saya belajar bahawa
tidak ada yang mudah dan cepat di dunia ini,
semuanya perlukan proses dan perkembangan
kecuali jika saya mahu sakit hati

Saya belajar bahawa
saya harus memilih sama ada
menguasai sikap dan emosi
atau sikap dan emosi itu yang menguasai diri saya

Saya belajar bahawa
saya ada hak untuk marah
tetapi itu bukan bererti saya harus
benci dan bersikap tidak sopan

Saya belajar bahawa
kata-kata manis tanpa tindakan ialah
saat perpisahan dengan orang yang saya cintai.

Saya belajar bahawa
orang-orang yang saya kasihi
sering diambil segera dari kehidupan saya

...ya sy masih bljr,maafkan sy andai kesilpan sy mnghadirkan kelukaan d hati kalian,sy hny manusia yg masih bljr...

p/s:kata2 dr blog cik ubie...copy dlo bie.sgt bgus tuk tatapan mata

saya jg masih belajar...

Saya belajar bahawa
saya tidak dapat memaksa orang lain mencintai saya.
Saya hanya dapat melakukan sesuatu untuk orang yang saya cintai.

Saya belajar bahawa
perlukan waktu bertahun-tahun untuk membina sebuah kepercayaan
dan hanya beberapa detik saja untuk menghancurkannya.

Saya belajar bahawa
sahabat terbaik sentiasa bersama saya
dan kami dapat melakukan banyak hal bersama

Saya belajar bahawa
orang yang saya anggap ialah orang yang jahat
sebenarnya ialah insan yang
membangkitkan semangat hidup saya kembali
serta insan yang begitu prihatin terhadap saya

Saya belajar bahawa
persahabatan sejati sentiasa mekar
walaupun dipisahkan oleh jarak yang jauh.
Beberapa diantaranya melahirkan cinta sejati

Saya belajar bahawa
jika seseorang tidak menunjukkan perhatian seperti yang saya inginkan,
bukan bererti bahawa dia tidak mencintai saya

Saya belajar bahawa
sebaik-baik sahabat itu,
mereka pasti pernah melukai perasaan saya,
dan untuk itu saya harus memaafkan mereka

Saya belajar bahawa
saya harus mengampuni diri sendiri
dan orang lain jika tidak mahu dikuasai perasaan bersalah terus menerus

Saya belajar bahawa
persekitaran dapat mempengaruhi peribadi saya,
namun saya harus bertanggungjawab
untuk apa yang telah saya lakukan

Saya belajar bahawa
dua insan dapat melihat sebuah benda,
tapi kadang kala dari sudut pandangan yang berbeza

Saya belajar bahawa
tidaklah penting apa yang saya miliki,
tapi yang penting ialah siapa saya ini sebenarnya

Saya belajar bahawa
tidak ada yang mudah dan cepat di dunia ini,
semuanya perlukan proses dan perkembangan
kecuali jika saya mahu sakit hati

Saya belajar bahawa
saya harus memilih sama ada
menguasai sikap dan emosi
atau sikap dan emosi itu yang menguasai diri saya

Saya belajar bahawa
saya ada hak untuk marah
tetapi itu bukan bererti saya harus
benci dan bersikap tidak sopan

Saya belajar bahawa
kata-kata manis tanpa tindakan ialah
saat perpisahan dengan orang yang saya cintai.

Saya belajar bahawa
orang-orang yang saya kasihi
sering diambil segera dari kehidupan saya

Love doesn’t make the world round
Love is what makes the ride worth while

mungkin akhirnya begini...


kenapa??
rasa kecewa itu terlalu dalam,
bak kata seorang shbt lain "kepercayaan dipersetankan"..

sahabat....
sukar sangat utk d mengerti
mengapa dan mengapa??
andai ada silapny jgn mghukum terus
jgn d buat andaian spt tdk mgenali aku

mgkn telah sampai masany
mgkn mmg akhirny bgni
mgkn ini yg spatutny

aku mohon maaf seandainy pernah terguris luka d hati mu sahabat
mgkn sifat ambil berat aku merimaskn
lalu menimbul syak d hati lain

kebahagianmu sahabat
sesungguhnya Dia sj yg tahu
smoga bhgia.

p/s:biarkan kenangan itu berlalu....