tambah berat bdn

isk isk...org dok sibuk nk kurang bdn bdn,aku lak sbuk nk tambahkn berat bdn...
apa x,gler aku nie kategori underweight sejak azali lg muahaha..
bila la agakny aku bole mcapai berat bdn ideal??

aku dh bosan..bl jumpa aku jer,msti mkcik2 aku ckp gnie

"linda ko sakit ka?kenapa kurus nie?"

"ko tdk mkn ka?jgn la bdiet..mkn ja"


nk marah kang kurang ajar jdny..so aku senyum ja lar..^_^
aku nk diet??jauh panggang dr api membara2...keja mkn jer
heranya,berat bdn xgak naik2...kot2 aku xbc doa sblm mkn??
waaaa~hahaha..aku bc dh cuma kekdg2 'terskip'..wakakaka


BUT..NAMUN...OLEH ITU...

aku tgh berusaha menambah berat bdn aku dgn mkn obat..wakaka
halal yer...kwn aku suggest...jgn risau kali ini aku doakn berjaya..
naik takat 48kg pn jadik la hahaha..adeiii lucu lucu..
aku cuma mahu kelihatan sihat...


p/s: aku boleh!!!.......berita menyusul 1 bulan kemudian.haha

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P