suka suki jwb tag..yeyeye

salam...waa br ada ms nk jwb tag yg cik Shiqa link kn td...huhu...so bz la ini hari..tlngkn msuk kls kls kwn cz ayah dia tlh kembali ke rahmatullah kemarin...ucapan takziah kpd Juliana Masinggan ats pemergian ayahnda tercinta, smoga tabah~...so kena amik alih tugas dia kjap, siapkn ketas xam tuk bdk2 form 4, gantikn kls dia...alalalaa c 'pemalas' ini 'terajin' skjp...tlng kwn ba..

ptg nie baru dpt jwb ye cik Shiqa,skali dia bg byk daa..xpe2 aku lg suka..hehe..kena jwb 1 nie..ok..

1) write 5 interesting facts about the person who gave u this award...

~bespal aku sejak belas2 tahun dlo

~kuat nangis (haha)...stay cumel jgk

~shopping maniac aku (sgt2 suka membuang duit ngn dia)

~suka anak2 kecil sbb dia penyayang orgny..(org beso pn bole kalo nak hihi)

~kuat nangis ertiny dia jgk kuat ketawa...hehe


2) write down 10 interesting facts about yourself and your hobby...

~suka bt lawak ( supaya kwn2 aku ktwa dan bole kc appy drg hehe)

~sayangkan binatang2 terutamany kucing (rindu kucing aku kt umah huuuu~)

~anak bongsu En.Otip dan Pn.Ginun..wakakaka...tp tdk manja (kc iya jk)

~keja sbg cikgu...ajar subjek sejarah yg sgt senang :)

~kurang gemar dgn 'stranger' sbb sy pemalu orgny..lalalala~

~keluar rumah utk jln2 msti pkai jam tgn kalo tak gerenti patah blk amik...(dan penah mgis
cz jam tgn gift dr my bro hilang..hoho)

~kdg2 aku suka bersendirian...cuba mencari diri~

~addicted with number (menyebabkan aku suka kumpul duit lama2,kumpul duit yg ada kaitan
dgn diri aku like tarikh lahir, ic num, num matrik trmsuk la num plat keta aku...ahahks

~photoghrapher secret passion aku...cz suka amik gmbr (sbb tu la aku beli D5000 hoho)

~jln2 cr makan, jln2 buang stress, jln2 amik view cntik dan mahu melancong bersama fmly and
kwn2 adalh sstu yg sgt di sukaiiiiiii~

~suka berkawan dgn suma org~janji ikhlas dehhhhh~trmsuk sapa2 yg membaca tag ini.mari berkwn..hehe

~persahabatan itu indah andai niat di hati betul...suka berkata2 (anugerah cik Shiqa utk aku '
Pemikir Agung"...hahaha.lantak laaa


3) Pick your most 10 deserving recipents and describe them...(ok yg nie xsampai 10 sbb aku brje aktif blog..orait)

~Cik Shiqa...sahabat aku dlo,kini dan selamanya jgk dunia dan akhirat.amin3

~Zura...kwn aku sgt slumber.

~Asada...suka tgk gmb2 dan ceta dia nga stdy oversea...hopely 1 day dia jd la follower aku haha

~ok yg lain otw...tgh berusaha mnjd blogger tegar~andai masa mengizinkn.wish me luck

..ok done!!!yeyeye...suma yg di atas adalah benar2 terjadi dan tiada tipu menipu berlaku...wakaka..layan jak laaa~

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P