sesuatu yg aku idam2kan...


hujung minggu dtg lagi yeyeye...huh minggu yg sgt memenatkan
skg nie pn kepala aku tba2 je berdenyut2...agak2 dia suh aku mkn pndol kot aishh malas!!
keja??aku dh settle ky-n markh kt LPM,but ada lg blm...xkn siap2
marking paper??haha>>>byk lg blom tanda..sapa nk tlng d alu2 kn

apa plak kaitan tjuk entry aku ngn ceta keja nie??ahakss...begini
aku idam2kn cuti yg panjang d mn aku bole pergi bercuti suka2!!!ngeeee~
bila la agaknya ek...
g pulau ke,laut ke, hutan ker...bunian pn bole gak hahaha


waduh~~apa aku nk bt hilangkan rasa nie??
cuti hujung thn nie pn xpjg sbb trpksa jg bdk2 spm kt hostel huhu
sedih~~wuuuuu~~
aku idam2 kan cuti,rehat,holiday then mkn mkn mkn...haha

apa2 pn aku nk balik umah wkend nie,ya Rabbi pny rindu ngn kucing2 aku
pduli lak keja tu,isnin nti cntue la wakaka..aku xthn weii
lama2 aku jd workaholic??sapa nk jwb....xleh jd

p/s : stress memanjang bole mempercepatkn proses penuaan..so aku x stress!!lalala

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P